Veelgestelde vragen

Een antwoord op je vraag

Onderstaande vragen geven antwoord op de meest gestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem contact met ons op via een van onze contactmogelijkheden op onze contactpagina.

Bestellen

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

In onze online shop zijn de volgende betaalmethoden beschikbaar:

  • iDeal (NL)
  • Bancontact (BE)
  • Overboeking (NL & BE)

Hoe verzilver ik een kortingscode?

Een kortingscode kun je direct verzilveren in het winkelmandje. Vul de kortingscode in, in het 'Kortingscode" veld en druk op 'Kortingscode toepassen'. Een kortingscode is eenmalig per bestelling te gebruiken en is niet geldig in combinatie met andere kortingen en/of kortingcodes.


Let op: het is niet mogelijk om na het plaatsen van een bestelling een kortingscode toe te passen. Problemen met je kortingscode? Neem dan contact met ons op voordat je de bestelling plaatst.

Het product dat ik wil bestellen is uitverkocht

Soms kan het voorkomen dat een product is uitverkocht vanwege de populariteit of aantrekkelijke prijs. Onze voorraad wordt regelmatig aangevuld om dit tot een minimum te beperken. Benieuwd wanneer een product weer op voorraad is? Neem dan contact met ons op.

Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen

Het kan voorkomen dat de bevestiging per e-mail per ongeluk in je reclame- of spaminbox is terecht gekomen. Heb je een bestelling geplaatst met een geregistreerd account dan is de bestelling terug te vinden onder 'Mijn account > Bestellingen'


Mocht je één uur na het plaatsen van je bestelling nog geen bevestigings-mail hebben ontvangen en/of staat je bestelling niet in jouw persoonlijke account, stuur dan een kopie of screenshot van de bankafschrift naar service@fallachibeauty.webshot.nl met als onderwerp 'Geen bevestiging ontvangen' en wij doen zo spoedig mogelijk onderzoek naar de status van jouw bestelling.


Mocht je na twee werkdagen geen reactie hebben ontvangen, controleer dan of het betaalde bedrag is teruggestort op de bankrekening waarmee je hebt betaald. Indien dit het geval is, is de bestelling per abuis niet succesvol doorgekomen in ons bestelsysteem. Wij adviseren dan om de bestelling opnieuw te plaatsen.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Helaas is het niet mogelijk om de gegevens van de geplaatste bestelling te wijzigen.

 

Heb je per ongeluk een onjuist adres ingevoerd tijdens het plaatsen van de bestelling en de bestelling is al verzonden dan kun je via de Track&Trace code de afleverlocatie aanpassen.

 

Is je bestelling nog niet verzonden? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. In sommige gevallen kunnen wij de bestelling nog aanpassen.

Bezorgen

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Wij doen onze best om de geplaatste bestelling binnen 1 tot 2 werkdagen bij jou te laten bezorgen. Door de aanhoudende drukte kunnen wij echter geen garantie hierop geven omdat wij hiervoor afhankelijk zijn van PostNL. Voor actuele informatie kun je de Track&Trace-gegevens van je bestelling raadplegen.

Wat zijn de verzendkosten?

Door onze samenwerking met PostNL houden wij de kosten voor verzending zo laag mogelijk. Bij alle orders met een bedrag van €75,- of meer zijn de verzendkosten gratis. Bij orders tot €75,- bedragen de verzendkosten €4,95.

Ik heb geen Track&Trace gegevens ontvangen

Zodra de bestelling is overgedragen aan onze bezorgpartner zal de Track&Trace bekend worden deze ontvang je van ons via de mail. Het kan tot 24-uur duren voordat de Track&Trace-gegevens beschikbaar zijn via de bezorgpartner. Controleer het op een later tijdstip indien het nog niet zichtbaar is.

Mijn bestelling is nog niet bezorgd

Indien de bestelling nog niet is bezorgd adviseren wij de Track&Trace-gegevens van de bestelling te raadplegen. Neem contact met ons op indien de Track&Trace-gegevens niet de juiste informatie toont. Wij zullen dan onze bezorgpartner contacteren om een onderzoek te doen naar de status van de bestelling. Wij streven ernaar binnen 5 werkdagen contact met je op te nemen. Mocht je de bestelling in de tussentijd alsnog hebben ontvangen dan horen wij dit graag.

Mijn bestelling is niet compleet

Heb je jouw bestelling ontvangen en is deze na controle niet compleet? Stuur dan een email naar service@fallachibeauty.webshot.nl met als onderwerp 'Bestelling niet compleet' of neem contact met ons via onze contactpagina. Vermeld hierbij altijd jouw bestelnummer. Wij zullen dan zo snel mogelijk contact met je opnemen.

Ik heb een beschadigd product ontvangen

Mocht je tijdens het uitpakken van de bestelling een beschadigd of defect product aantreffen dan vragen wij jou om een email te sturen naar service@fallachibeauty.webshot.nl met als onderwerp 'Beschadigd product ontvangen' en ten minste:

  • Jouw bestelnummer
  • Een omschrijving van de beschadiging of het defect aan het product
  • Minimaal één of meerdere foto's van de beschadiging of het defect aan het product en hoe je het hebt ontvangen

Na ontvangst van jouw email zullen wij zo snel mogelijk een oplossing aanbieden.

Mag ik een geopend product retour sturen?

Helaas is het niet mogelijk geopende of gebruikte producten te retourneren. De ontstane gebruikssporen en met inachtneming van de hygiene maken het product onverkoopbaar voor ons.

 

Mochten wij bij het ontvangen van een retour een geopende en/of gebruikt product aantreffen dan kunnen wij deze niet accepteren. Het product zal middels een begeleidende brief geretourneerd worden aan de verzender.

Retourneren

Kan ik een deel of mijn gehele bestelling retourneren?

Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn gaat in op het moment dat jij de bestelling fysiek in bezit krijgt.

 

Geretourneerde artikelen zijn de verantwoordelijkheid van de klant totdat ze bij ons zijn. Zorg daarom dat de artikelen op de juiste manier worden ingepakt, waardoor ze onderweg niet beschadigd kunnen raken. Vraag ook altijd om een bewijs van verzending bij het servicepunt.

 

Uitgezonderd van het herroepingsrecht zijn geopende en/of gebruikte producten zoals make-up en parfums waarvan de verzegeling verbroken is. Deze producten zijn namelijk om redenen van hygiëne niet geschikt om te worden teruggezonden wanneer de verzegeling na levering is verbroken.

Hoe retourneer ik een bestelling?

Een bestelling kan op twee manieren worden geretourneerd:

  1. Afgeven in de winkel tijdens openingstijden
  2. Retourneren via verzending door middel van het retoursformulier

Kies je er voor om jouw bestelling op te sturen volg dan onderstaande stappenplan:

  1. Zorg dat de producten in originele staat (indien redelijkerwijs mogelijk) in de doos worden geplaatst. Meerdere bestellingen in één keer retourneren? Zorg er dan voor dat je voor elke bestelling een apart retoursformulier invult.
  2. Vul het retoursformulier in met de producten die je wilt retourneren.
  3. Let op: de retourskosten zijn voor eigen rekening. Stuur de bestelling retour naar:

    Strijpsestraat 196
    5616GW Eindhoven
    Nederland

  4. Vraag altijd een bewijs van aflevering bij het servicepunt voor jezelf.

Wat gebeurt erna?
Wanneer wij de bestelling retour hebben ontvangen gaan wij aan de slag om het te verwerken. Dit kan maximaal 5 werkdagen duren. Wanneer wij de bestelling hebben verwerkt ontvang je van ons een bevestiging per mail. Zodra het bedrag van je retour is verwerkt kan het tot 3 werkdagen duren voordat het op je rekening staat.

Heb je hulp nodig?
Neem contact op met ons via de contactmogelijkheden op onze contactpagina en een van onze medewerkers zal zo snel mogelijk contact met je opnemen om te assisteren.

Wat zijn de kosten voor retourneren?

Het retourneren van een bestelling in de winkel is gratis. Retourneer je een bestelling doormiddel van verzending dan zijn de retourkosten voor eigen rekening.

Contact

Hoe neem ik contact met jullie op?

Is jouw vraag nog niet beantwoord na het lezen van de veelgestelde vragen? Via de volgende mogelijkheden kun je contact met ons opnemen:

 

Telefonisch
Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar via telefoonnummer 040 – 7855006 (lokaal tarief). Wij staan je graag te woord tijdens de openingstijden van onze salon.

 

E-mail
Heb je een klacht, vraag of opmerking? Stuur ons een e-mail info@fallachibeauty.nl of maak gebruik van ons contactformulier via onze contactpagina.

 

Social Media
Je kunt ons ook bereiken via Facebook of Instagram wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.